Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ulrszulcia | użytkownik

imię i nazwiskoula wojtaszek adresłódź zarejestrowany16.10.2008 @11:01:55 ostatnio na stronie10.08.2011 @00:07:53

frik

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1780313
digarty15 komentarze294 posty na forum0

komputer / sprzęt
.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Dominic95    13.07.2009 @20:40:05
wrzuc cos nowego z london
:D
i przyjezdzaj szybko ;p
_______
Nie sprzęt a fotograf robi zdjęcie...
~Dominic95    08.07.2009 @20:09:44
czesc siostro !
_______
Nie sprzęt a fotograf robi zdjęcie...
~freyja    16.05.2009 @08:40:21
krakow
_______
Freyja i zielony kot
~Ophelie    19.04.2009 @20:50:20
czytało? hm.
ale cóż takiego? nie tworzę prozatorskich epopei digartowych (=

profilowe waćpanny za to na mój gust przyjemne dla oka i to bardzo.
ta bladość w kontraście mi odpowiada.
_______
...a miało być tak pięknie, miało nie wiać w oczy nam i ociekać szczęściem, miało być ''sto lat, sto lat!"...
~straighttohell    20.03.2009 @15:37:00
Cześć Śliczna. Co u Ciebie się dziee?? Nie mam żadnego kontaktu do Ciebie prócz DA. GG: 1jedensiedem9jedensiedem5. Jakbyś miała ochotę dać znak życia. Pozdro śle.
~psyikoty    19.03.2009 @15:51:58
Ulaaaaaaaaa! już myslałam, że Cię kosmici porwali 500029580
_______
sygnat urka
~psyikoty    01.03.2009 @00:14:45
Ula Ula, co się dzieje z Panią Ulą?
_______
sygnat urka
~straighttohell    25.02.2009 @18:22:55
nic nie pstrykasz???? :/
~JasnieWielmoznyPan    26.01.2009 @00:45:17
jes aj em, a co Ty też ? :D
_______
A chuj się znacie na fotografii!
~zOm    13.01.2009 @01:01:15
jak najbardzie warszawa dzieki za ocene, pozdrawiam
_______
'nie wszystko złote co się świeci ale wszystko co się świeci można kupić' ];>
~eemk    23.12.2008 @00:16:51
dziękuje
~eemk    07.12.2008 @11:50:37
dzięki
~PFMH    28.11.2008 @20:54:36
Dzięki za miłe odwiedziny:P
_______
Come on you raver, you seer of visions,
Come on you painter, you piper, you prisoner and shine!

~Jarts    27.11.2008 @16:26:36
mi również tak się kojarzy.. i wielu innym osobą..

Pozdrawiam ciepło..
~JasnieWielmoznyPan    17.11.2008 @22:54:28
to jest taki efekt w programie, zdjecie jest b&w a ten kolor co jest na budynku to natralny kolor budynku
_______
A chuj się znacie na fotografii!
~eemk    15.11.2008 @14:30:48
kolejny raz dziękuje :D:D
~saikouno    14.11.2008 @11:26:07
szprajem, moja droga..
~zbigniewkot    13.11.2008 @16:15:20
ja podziekowac he
~eemk    05.11.2008 @20:03:21
dziękuje
~greenSHE    03.11.2008 @12:13:21
hehe jestem tego samego zdania ^^

no i dziękuję za komentarz
~RaPhuU    31.10.2008 @08:53:34
dziekuje, to wiele dla mnie znaczy.
~eemk    30.10.2008 @10:49:36
Dziękuje za komentarze! i zapraszam od czasu do czasu do zerknięcia do mnie
~ucha    27.10.2008 @11:36:49
dziękuje bardzo to jeżeli byłabyś kiedyś w okolicach Rzeszowa albo czasami Krakowa to możemy pomyśleć nad jakąś sesyjką
pozdrawiam
_______
koleżanki i koledzy zapraszam do pogłębiania mojej wiedzy
/proszę o komentarze
~rask    27.10.2008 @11:14:57
hahaha tak wrzucilam - bo niemialam co jak tak popatrzylam to to moje (zreszta zeby to jedno!) heh tez nie za bardzo ostre hehe a smieje sie bo mialam az raz taka mozliwosc - za to ze ja tez nie ostrze za dobrze - zaraz sie poprawie
~to10cygan    24.10.2008 @17:11:18
witam. gdzie sie podziała Natalina?
Poprzednia strona 1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt